Kineziológia + EFT

Lelki edző

Lelki edző

Fontos információ

2023. május 06. - Lelki edző
❗️Női vállalkozók ezután rátok helyezem a fókuszomat, és nektek segítek elérni egy stresszmentesebb és tünetmentesebb életet!

Hogyan tudtok velem együtt dolgozni? Miért döntöttem így? Kiderül ebből a posztból!❗️

�Vállalkozóként ismerem a kihívásaidat és könnyen tudok azonosulni a problémáiddal.
�Emellett az elmúlt 5 évben is érzelmi stresszoldással foglalkoztam, szenvedélyem ez a terület. A saját életemet szerettem volna könnyebbé és nyugodtabbá tenni, ezért kezdtem el keresni a megoldásokat. Szerettem volna máshogy tekinteni a világra, az emberekre, megérteni, hogy mi zajlik bennük és mit, miért tesznek.

�Amikor felmondtam a munkahelyemen, ahol egyébként teljesen jó dolgom volt, és úgy döntöttem a saját lábamra állok, megfájdult a lábam. 5 hónapig fájt és semmi nem használt. Míg végül belefutottam az EFT módszerébe és azonnali megoldást hozott �

Eldöntöttem, hogy én ennek utánajárok és azóta szerelemmé vált ez a terület.

�Az egyik legeredményesebb témakör a stressz alapú fizikai tünetek enyhítése, megszüntetése volt az elmúlt években. Itt észrevettem egy hiányt, amire mások nem fókuszálnak.

Teljesen más megközelítéssel szeretnélek megismertetni, ha stressz alapú fizikai tüneted van☯️
�Az elmúlt 5 évben közel 100 emberrel dolgoztam együtt és mindenki egytől egyig elmondta, hogy már az első alkalmak után is nyugodtabbnak érezte magát és mintha kicsit másképp tekintene a világra.

�Úgy döntöttem, hogy a szaktudásomat ezután lézerpontosan egy területre fókuszálom, hogy az eddigieknél is látványosabb eredményeket érjek el az ügyfeleimmel.

�Holisztikus szemlélettel, átfogó módon támogatom ezután a vállalkozó nőket abban, hogy kevesebb stresszel éljenek együtt és ebből következően kevesebb ehhez kapcsolódó fájdalommal éljenek együtt, így kiegyensúlyozottabbak, boldogabbak és sikeresebbek legyenek☯️

Miért pont őket támogatom?
�Ha egy vállalkozó nővel beszélek, már fél mondatból látom az összefüggéseket, a kihívásokat és a megoldásokat. Mivel én is vállalkozó vagyok, sok szempontból tudok azonosulni Veled.

�Ráadásul ez egy kicsit férfias szektor. Sok esetben úgy vettem észre, hogy a vállalkozó nők hajlamosak elfojtani az érzéseiket és nem élik meg egészségesen, így ebben szeretnélek segíteni. Azt is tudjuk, hogyha a stressz tartósan fennáll, akkor okozhat előbb-utóbb tüneteket.

�Egy rendkívüli lehetőségre nyitok most ajtót neked. A folytatásban úgy tudsz velem együtt dolgozni, ha írsz nekem egy emailt, vagy egy üzenetet, és felmérem, hogy érdemes-e becsatlakoznod a legfrissebb, Vedd Vissza Az Erőd névre hallgató programomba.

A bejutás viszont előszűrés alapján történik, tehát nem dolgozom együtt bárkivel.

Mi az, amire ezután számíthatsz, ha követsz engem?
�Ha stressz alapú fizikai tünettel rendelkező női vállalkozó vagy, akkor kifejezetten rád szabott tanítást fogok hozni mind stresszel, mind gondolkodásmóddal kapcsolatos témakörben.
�Ha más jellegű problémád van, akkor téged ezután máshoz foglak irányítani, ha megkeresel. Te is kövess bátran, de a fókuszom nem rajtad lesz.

▪ Lehet-e még egyéni konzultációra jelentkezni hozzám?
Nem. Csak a Vedd Vissza Az Erőd Program keretében tudunk együtt dolgozni, de a programnak része egyéni alkalom is!
▪ Akivel benne vagyok egy folyamatban, azt nem hagyom félbe.
Lehet, hogy egy illusztráció
süti beállítások módosítása