Lelki edző - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://lelkiedzo.blog.hu/2020/06/23/12_figyelmezteto_jel_hogy_nem_szereted_magadat_elegge/full_commentlist/1#c38634968
Válasz erre: 12 figyelmeztető jel, hogy nem szereted magadat eléggé
2020-06-25T00:50:27+02:00
2020-06-25T00:50:27+02:00
Dan da Man
http://blog.hu/user/558184
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2020/06/23/12_figyelmezteto_jel_hogy_nem_szereted_magadat_elegge?full_commentlist=1#c38634156" class="reply_nick_1006490" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38634156 );">@Köldök_szösz</a>: De tényleg. Én is ezt akartam írni, hogy ezek AAAKKORA közhelyek. Úgy tűnik nem vagyok egyedül a véleményemmel.<br />
<br />
Kedves blogíró!<br />
<br />
Nem baj, hogy van véleményed a világról. Az sem baj, hogy vannak gondolataid. Sokaknak nincsenek, és ez nagyobb gond.<br />
A probléma az, hogy amit ide leírsz, az nem korrelál a valósággal.<br />
Más szóval, hiába írod le azt, hogy okosnak lenni előny - nem mindenki születik okosnak.<br />
Az Általad javasolt dolgok nem minden esetben megvalósíthatóak.<br />
Így a megnyilvánulásaiddal csak még nagyobb frusztrációkat okozol embereknek, akik így is eléggé össze vannak zavarodva (hiszen nem szeretik magukat).<br />
Vagy írj árnyaltabban tehát (a közhelyek megvalósíthatóságát is elemezve), vagy ásd bele magad jobban a témába, hogy ne csak a felszínt kapargasd, mert ez így nagyon vékony, és nem csak haszontalan, de már-már káros is.<br />
Pedig értelmes tanácsokra szüksége lenne az embereknek, mert sokaknak vannak problémái. Ha az a célod tehát, hogy taníts, akkor csináld jól! Mert blogbejegyzést sajnos arról is írhatnánk, hogy miért akarnak olyan emberek tanácsot adni, akik nem hivatottak erre...
https://lelkiedzo.blog.hu/2020/06/23/12_figyelmezteto_jel_hogy_nem_szereted_magadat_elegge/full_commentlist/1#c38634156
Válasz erre: 12 figyelmeztető jel, hogy nem szereted magadat eléggé
2020-06-24T19:22:18+02:00
2020-06-24T19:22:18+02:00
Köldök_szösz
http://blog.hu/user/1006490
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2020/06/23/12_figyelmezteto_jel_hogy_nem_szereted_magadat_elegge?full_commentlist=1#c38634038" class="reply_nick_39711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 38634038 );">@232323</a>: A blog nevéből is látszik hogy ez egy bullshit gyűjtemény.<br />
Hogyne, elméletben csillagos ötös, vagy inkább meseszerű de a gyakorlattal köszönőviszonyban sincs.
https://lelkiedzo.blog.hu/2020/06/23/12_figyelmezteto_jel_hogy_nem_szereted_magadat_elegge/full_commentlist/1#c38634038
Válasz erre: 12 figyelmeztető jel, hogy nem szereted magadat eléggé
2020-06-24T18:40:20+02:00
2020-06-24T18:40:20+02:00
232323
http://blog.hu/user/39711
Nem lehetek őszinte, nem csinálom azt amit akarok, idomulnom kell, stb.<br />
<br />
Mert egy retkedés munkahelyen szerinted meddig marad bárki, aki őszintén elmondja hogy mit gondol? Vagy nem csinálja azt amihez nincs kedve?<br />
<br />
Tudom hogy a munkahelyen kívül is van élet. Legalább 2 órán keresztül mindenki azt csinál az életében amit akar, a maradékban: meló, alvás, háztartás, evés, székelés, stb.<br />
<br />
Az meg a legjobb, hogy arra a 2 órára is rányomja a bélyegét a sok s3gg3mhülye kolléga 9-17 között. :)<br />
<br />
Ez van.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/08/27/nem_jott_ossze_a_beach_body/full_commentlist/1#c37572556
Válasz erre: Nem jött össze a beach body?
2019-08-29T13:24:26+02:00
2019-08-29T13:24:26+02:00
midnightcoder2
http://blog.hu/user/1157834
Alapvetõen a génjeid a tervrajz ami alapján felépülsz. Nem igaz, hogy az vagy amit eszel: ha ez igaz lenne, akkor ha a patkánnyal kólát és pizzát etetsz akkor informatikussá válna. De bármit etetsz velük, max. politikus lesz belõlük... Egy ideig persze sok-sok-sok erõfeszítéssel szembemehetsz a génjeiddel, de ez leginkább akkor fog menni, ha fõállásban ezt csinálod. Ez viszont keveseknek jön össze.<br />
<br />
"Gondolkoztál már azon, hogy lehet, hogy valaki sokat eszik és mégsem hízik? Esetleg ismersz is ilyen embert?"<br />
<br />
Bizony. Sõt olyat is láttam már, hogy valaki nem hízott, aztán jött egy bubó, és most már igen.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/08/10/mit_vesz_at_egy_gyerek_a_szuleitol/full_commentlist/1#c37513506
Válasz erre: Mit vesz át egy gyerek a szüleitől?
2019-08-11T19:09:42+02:00
2019-08-11T19:09:42+02:00
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró
http://blog.hu/user/117536
Szüleim jó szokásait átvettem.<br />
<br />
A legrosszabb szokásaikat meg nem. Pl. szüleim ballibek, dohányoznak,s naponta 2-szer zuhanyoznak. Egyiket se vettem át.
https://lelkiedzo.blog.hu/2018/05/15/miert_ne_adjunk_tanacsot/full_commentlist/1#c37280894
Válasz erre: Miért NE adjunk kéretlen tanácsot?
2019-06-05T20:11:11+02:00
2019-06-05T20:11:11+02:00
Almandin
http://blog.hu/user/558948
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2018/05/15/miert_ne_adjunk_tanacsot?full_commentlist=1#c37135054" class="reply_nick_59825" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37135054 );">@HalivudEstevez</a>: Minél távolabbi a személy nekünk, annál könnyebb leállítani higgadtan. Viszont egyes vérrokonok, akik nagy kéretlen tanácsadók, már képesek eldurrantani az ember agyát, mivel általában az ember hiába jelzi neki évekig, hogy nem kér kéretlen tanácsot, annál erőszakosabb. Társas allergia is kifejlődhet, hogy már annyira irritál az illető, hogy robbansz (másnál nem robbansz, csak nála). Magyarul már az agyadra megy az illető.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37270336
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T10:36:31+02:00
2019-06-03T10:36:31+02:00
Almandin
http://blog.hu/user/558948
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269532" class="reply_nick_988510" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269532 );">@Zsuzsi25</a>: A jogos önvédelem és a mindenkin való átgázolás között van egy különbség. Ártani nem szabad senkinek, de ha az embert megtámadják, beleállni a harcba még nem törtetés.<br />
Az, hogy többet keresnek a "rosszak": nos, én azt látom, a gátlástalan pszichopatáknak áll a világ. Nem kell mulya jógyereknek lenni ahhoz, hogy az ember a mai világban ne tudjon eléggé érvényesülni vagy karriert csinálni, mert a pszichopata taposás és a módszerek meg nem válogatása épp a tisztességes emberre se jellemző. <br />
Más példa. Van egy tehetséges 18 éves lány, szépen énekel, jó előadóművészi tehetség. Megpróbál karriert építeni, de többször belefut azokba a rendezőkbe, befutott karrierrel rendelkező férfi kollégákba, akik a szereposztó díványon való hentergéshez kötik, hogy szerepet kap-e. Ha nemet mond, nagy eséllyel pályát módosíthat, vagy megreked jelentéktelen mellékszerepekben, kis pénzért, hírnév nélkül. Közben láthatja, hogy a fele annyira tehetséges kolléganők főszerepeket kapnak és befutnak. Ha megteszi a kért szexuális szolgáltatásokat, sztár lesz belőle rövid időn belül. Nos, a tisztességes megoldás ebben a helyzetben az, hogy nem csinál prostit magából a karrier kedvéért. Ha gátlástalan, akkor igen. A jókislány pedig ilyen helyzetben vagy azért nem szexel, mert a szex bűn a nevelése szerint, és csak az anyja meg ne tudja, vagy titokban megteszi és kifelé álszenteskedik.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37270238
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T10:13:29+02:00
2019-06-03T10:13:29+02:00
FlybyWire
http://blog.hu/user/44794
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269602" class="reply_nick_988510" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269602 );">@Zsuzsi25</a>: a férjed életrevaló gyereket akar nevelni, nagyon helyesen. Sok csököttnek az önmagunkért való kiállás képessége szemmel láthatóan értelmezhetetlen fogalom, ezért hoznak bele teljes hülyeségeket (agresszió, gonoszság stb.). Már a vers értelmezése sem ment nekik :)<br />
<br />
Amúgy meg minden gyerek más, vannak alapból introvertáltak, nekik eleve nehezebb dolog az érdekérvényesítés, de nem lehetetlen! A többség extrovertáltnak jobban fekszik a mai világ, de nyilván nevelni kell őket is, hogy az igazságérzet ne forduljon agresszióba, a kíváncsiság frusztrációba, a lelkesedés másokat zavaró zsezsgesbe stb. Erre van a szülő, vagyis kellene, hogy legyen.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37270212
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T10:07:21+02:00
2019-06-03T10:07:21+02:00
FlybyWire
http://blog.hu/user/44794
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269210" class="reply_nick_558948" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269210 );">@Almandin</a>: ijesztő, hogy milyen kevesen fogták fel, hogy miről szól a blog. Örülök a hozzád hasonló kivételnek.<br />
A fröcsögőknek: vállaljatok gyereket! Fárasztó dolog, de szeretet-hiány ellen a legjobb :)
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269602
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T07:35:23+02:00
2019-06-03T07:35:23+02:00
Zsuzsi25
http://blog.hu/user/988510
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269548" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269548 );">@bontottcsirke</a>: Én sem szeretem hogy ilyen a világ, mint mondtam, "jónak" neveltek. De ilyen! Ehhez kell alkalmazkodni. A férjemen latom leginkább, hogy ő a totális ellentétem. Ő az a tipikus "rossz" - Kidumálja magat bármiből, kimászik bármiből, és nem tudják eltaposni. És lám, meg is látszik az életén, a keresetén, a munkahelyi pozícióján, meg azon amit elért. Semmit sem teszek a világhoz? És? A világ sem tesz értem semmit.....<br />
Egy pelda: . Mikor teherbe estem, vettünk hazat, a lakasunkat viszont nem adtuk el, úgy döntöttünk kiadjuk. Amikor megbeszéltük, hogy mennyiért, én kb. 40%al kevesebbet gondoltam, (egy fiatal pár akarta kivenni, kisgyerekkel a tavolabbi ismeretségi körünkben akkor még csak abszándékot tudták, az árat nem) mert ne szivassuk már szegény fiatalokat. A ferjem meg mondta, hogy nem, nem szocialis szövetkezet vagyunk. És igaza van. Nekem ki fogja olcsóbban adni a házat mondjuk? Senki!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269548
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T07:14:47+02:00
2019-06-03T07:14:47+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269532" class="reply_nick_988510" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269532 );">@Zsuzsi25</a>: Az ilyen elvtelen faszok élik le a világot, semmi sem fogtok hozzátenni az élethez, csak szaporodni fogtok feleslegesen. Nulla szociális érzékenység, nulla környezettudat, műveltség, ami reneszánsz embert csinálna belőlünk. Telefonnyomkodás, here-munka, meg odaszarás ahonnan eszünk. Gratulálok.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269532
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-03T07:05:48+02:00
2019-06-03T07:05:48+02:00
Zsuzsi25
http://blog.hu/user/988510
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37268540" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37268540 );">@bontottcsirke</a>: de ők fognak ervenyesulni, nekik lesz konnyebb az eletuk, jobb a fizetesuk, munkahelyi elomenetel stb. Én nem nevelem kifejezetten jonak egyik gyerekemet sem. Nem éri meg. Gázoljanak át bárkin, ha szukséges, kulonben őt fogjak eltaposni. "Ha megutnek, üss vissza egy nagyobbat!" Engem jónak neveltek. Meg is szívtam mindig.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269210
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T23:03:40+02:00
2019-06-02T23:03:40+02:00
Almandin
http://blog.hu/user/558948
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269078" class="reply_nick_218929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269078 );">@kewcheg</a>: Nagyon torz gondolkodásod van. A gyerekkori viselkedési problémákra (még ha súlyosak is) pedagógiai és pszichológiai megoldások vannak. A gyerekek se angyalok. Óvodás korú gyerekek még nem rendelkeznek annyi belátással, indulatkezelési képességgel, empátiával, hogy felmérjék negatív tetteik következményeit. Nem véletlen, hogy civilizált országokban nem is büntethető egy kisebb gyerek még akár emberölésért sem. A büntethetőségi korhatár tizenéves korban van, eltérhet országonként, de elmaradott helyeket leszámítva 10 éves kor alá nincs levive, nem véletlenül.<br />
Amúgy magadat hova sorolod, hogy simán megölnél egy 4-6 éves gyereket? Az oké? Szerintem projektálsz.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269188
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T22:53:22+02:00
2019-06-02T22:53:22+02:00
Almandin
http://blog.hu/user/558948
Sokan teljesen félreértik a cikk mondandóját. A jó gyereken azt érti, aki be van törve, félelemből nem mer másképpen viselkedni, mint ahogyan azt a tekintélyszemélyek elvárják. A megfelelési kényszer azért alakul ki, mert a gyerek fél, hogy másképp nem fogják szeretni. Önelnyomó viselkedés alakul ki. Sajnos felnőtt korban is sokaknál megmarad ez. A jó gyerek nem azonos a tisztességes, másnak nem ártó emberrel (igen, egy 60 éves ember is lehet jó gyerek), hanem egy balek, akit ki is használ a környezete. Másrészt a megfelelési kényszer miatt az ellenérzéseit se meri kifejezni, sajnos az a személyes tapasztalatom, hogy ezek az emberek általában nem egyenesek, sokszor kifejezetten sunyik. Szükségletük, hogy mindenki szeresse őket, nem mernek konfrontálódni.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269152
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T22:44:20+02:00
2019-06-02T22:44:20+02:00
CoolKoon
http://blog.hu/user/26782
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37269078" class="reply_nick_218929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37269078 );">@kewcheg</a>: Jaa hogy te meg tudod állapítani az ilyenek "társadalmi hasznosságát" már 4-6 éves korukban is? Szerintem a Telejósdában sokat kamatoztathatnád a tudásod....
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269146
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T22:42:26+02:00
2019-06-02T22:42:26+02:00
CoolKoon
http://blog.hu/user/26782
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37268618" class="reply_nick_1235149" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37268618 );">@Ekrü</a>: Akkor most hadd fordítsam meg a kérdést: szerinted az általad felsorolt (amúgy abszolút jogos) és hozzájuk hasonló eseteken kívül a "jó" gyerek szülője nem várja el ugyanezt? Olyan esetekben is akár, amikor semmi értelme nincs az egésznek, a szülő meg csak "megszokásból" osztja ki a parancsot?
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37269078
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T22:11:24+02:00
2019-06-02T22:11:24+02:00
kewcheg
http://blog.hu/user/218929
Milyen rossz gyerekről beszélünk? Aki fütyül a templomban?Ááá nem rossz, csak eleven.Aki felrobbantja a kémia előadót? Hasonló, pozitív.<br />
Viszont: amelyik már 4-6 évesen is geci, szívatja a többi gyereket, terrorizál, állatot kínoz, azt addig kéne megölni míg gyerek.én kérek elnézést....
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37268852
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T21:00:43+02:00
2019-06-02T21:00:43+02:00
rezsöatya
http://blog.hu/user/111439
Kedves posztíró!<br />
<br />
1 dolog, amin gondolkozz el: a helyesírás! :-P<br />
<br />
Nem sorolom, mert több is van, csak egyet: az óvónéni es az óvóbácsi szavak egybeírandók! (Ja, végülis kettő lett, maradhat? :D )
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37268618
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T19:58:22+02:00
2019-06-02T19:58:22+02:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37268202" class="reply_nick_26782" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37268202 );">@CoolKoon</a>: Mutass már nekem olyan 10 év alatti gyermeket aki belső meggyőződésből és nem pedig szülői parancsra van tekintettel pld. az alvó kisöccsére/húgára.Vagy mondjuk olyan 5 évest aki a belső meggyőződése miatt nem futkos a vendégek között egy étteremben...
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37268540
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T19:37:47+02:00
2019-06-02T19:37:47+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37267920" class="reply_nick_988510" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37267920 );">@Zsuzsi25</a>: igen ők lesznek a degeneralt felnőttek
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37268202
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T17:32:28+02:00
2019-06-02T17:32:28+02:00
CoolKoon
http://blog.hu/user/26782
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266826" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266826 );">@midnight coder</a>: "Igen, az is szar ügy ha valaki tekintettel van másokra." - Jáj, már megint az az értő olvasás: nagyon nem mindegy hogy MIÉRT van a gyerek tekintettel másokra: belső meggyőződésből, vagy szülői parancsra. Az utóbbi ugyanis kérészéletű lehet és legfeljebb a kamaszkor elején eltűnik.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37268038
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T16:35:26+02:00
2019-06-02T16:35:26+02:00
Kovácsné
http://blog.hu/user/176206
Érdemes megahtározni, mit értek "jóság" és "rosszaság" alatt, mert nagyon nem mindegy. Az én olvasatomban "rossz" az, aki másnak konkrétan fájdalmat, kárt, megaláztatást stb. okoz. Erre legfeljebb nagyon kicsi korban van mentség, illetve - extrém esetben - válaszreakciók esetében (v.ö. önvédelem). Egyébként NINCS. A bully-t ne mentegesse senki azzal, hogy eleven, meg a gyerek akkor jó, ha rossz (a szüleit meg pláne nem lehet felmenteni). Nem "rosszaság" a zajosság, a szaladgálás meg a többi - adott esetben viszont korlátozandó.<br />
Hasonló elvek mentén mozogva a szívből jövő segítőkészség, az empátia és önzetlenség olyan jellegű "jóság", ami minden dicséretet megérdemel (hangsúly a "szívből jövőn"). Aggodalomra okot adó jelenség a "lapítás" (jónak lenni félelemből az sajnos nem jóság), a hazudozás és tagadás (amikor a gyerek nem "jó" csak ügyesen adja el magát) és a mulyaság (ami esetleg egyszerűen csak a gyerek alapállapota, nem valamilyen trauma következménye, de attól még életveszélyes lehet).
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267936
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T15:47:57+02:00
2019-06-02T15:47:57+02:00
sírjatok
http://blog.hu/user/530749
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37267652" class="reply_nick_812215" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37267652 );">@19540511</a>: ...pont EZÉRT hozta fel, hogy 1 SJ-re jut 100.000 csöves...
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267920
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T15:39:43+02:00
2019-06-02T15:39:43+02:00
Zsuzsi25
http://blog.hu/user/988510
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266688" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266688 );">@bontottcsirke</a>: Igen, ők ervényesülnek!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267652
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:49:51+02:00
2019-06-02T13:49:51+02:00
19540511
http://blog.hu/user/812215
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266826" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266826 );">@midnight coder</a>: S Jobs-t felhoznod pont nem volt szerencsés, mivel ő egy tipikus "rossz" gyerek volt, nevelő szülők nevelték fel, mivel az édesszüleinek nem kellett, kerülte az iskolát, az egyetemet otthagyta, mert unalmas volt, pont nem akart megfelelni a kívánalmaknak.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267626
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:45:14+02:00
2019-06-02T13:45:14+02:00
19540511
http://blog.hu/user/812215
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37267546" class="reply_nick_39711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37267546 );">@232323</a>: Látszik, hogy te sem voltál még soha életedben gyerek, legfőképpen nem voltál soha kislány.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267616
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:44:00+02:00
2019-06-02T13:44:00+02:00
19540511
http://blog.hu/user/812215
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266688" class="reply_nick_372462" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266688 );">@bontottcsirke</a>: Te már csak tudod, hiszen magadról beszélsz.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267608
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:41:19+02:00
2019-06-02T13:41:19+02:00
kvadrillio
http://blog.hu/user/294509
OTTHON A SZÜLŐHAZA, AHOL FELCSEPEREDETT A ZEMBER.....EZT UGYE NEM LEHET ÖSSZETÉVESZTENI A KANAPÉVAL.<br />
aztán...<br />
<br />
én is, és sok más magyar emberke is felújítaná az otthonát unikós visza nem térítendő milliárdokból !!!<br />
TALÁN ABBL A 90 MILLIÁRDBÓL, AMIT PONT ERRE ADOTT AZ UNIÓ A MAGYAROKNAK ! VIKTORKA INTÉZKEDJ MÁÁÁ EZ ÜGYBEN !...MER A FASZOM KIVAN A MINDENFÉLE KASTÉLYFELÚJÍTÁSOKKAL...., MÁR BAYERNAK IS JUTOTT,,,,, 1.. fT-OS KASTÉLY, L. SIMONKÁNAK IS JUTOTTT, MEG AZ ÖSSZES HAVERODNAK IS JUTOTT ! BAZDMEG !<br />
<br />
Nagyon nehéz feladatot kapott Orbán Viktortól Lázár János<br />
2019. június 1. 16:07 - szerző: 168 Óra<br />
<br />
Újabb testhezálló feladattal bízta meg Orbán Viktor miniszterelnök Lázár János egykori kancelláriaminisztert, akinek a Tisza család egykori otthonát, a borzasztó állapotban lévő geszti Tisza-kastély felújítását kell felügyelnie, és gondoskodnia arról, hogy az épületet két év múlva kulcsrakész állapotban adhassák át a Református Egyháznak – tudatta a Facebook-oldalán Lázár, akinek ettől talán csökken kicsit a lelkiismeret-furdalása amiatt, hogy nem figyelt eléggé a mezőhegyesi ménesbirtokra. <br />
<br />
– Megtisztelő, de nehéz feladat lesz – összegzett a ménesbirtok mellett a dohányzás visszaszorítását is felügyelő politikus.<br />
<br />
Az épületben élt Tisza Kálmán, aki 1875 és 1890 között volt Magyarország miniszterelnöke, ott született a tragikus sorsú Tisza István is, Tisza Kálmán fia, aki 1903 és 1905, majd 1913 és 1917 között is miniszterelnök volt. Nevéhez fűződik Magyarország első világháborús hadba lépése is.<br />
<br />
(Az Index nyomán)
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267574
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:27:17+02:00
2019-06-02T13:27:17+02:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266880" class="reply_nick_32822" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266880 );">@testlife</a>: <br />
<br />
Nem. De mindjárt megtudom, mert velem szemben Te persze nem beszélsz a levegőbe :-). Nos?
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267550
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:17:28+02:00
2019-06-02T13:17:28+02:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266834" class="reply_nick_720056" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266834 );">@Molnár Simon</a>: <br />
<br />
Ezt is megtudtuk hát. Köszönet. Egy kávét?
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267546
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:15:33+02:00
2019-06-02T13:15:33+02:00
232323
http://blog.hu/user/39711
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37267544" class="reply_nick_39711" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37267544 );">@232323</a>: karafiatot meg aki felvallalja egy bejegyzesben az csak idiota lehet.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267544
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T13:14:45+02:00
2019-06-02T13:14:45+02:00
232323
http://blog.hu/user/39711
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37267460" class="reply_nick_1385929" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37267460 );">@CaptainG</a>: ennyi. Gazolj te at masokon mert kulonben rajtad megy at mindenki. Meg a luzerek is.<br />
<br />
Nem kifizetodo a kozosseg erdekeit a magunke ele tenni. Ezert is remelem h lekorbeatombombazzak a vilagot kimiek meg trumpiek meg a haverjaik.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267460
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T12:50:20+02:00
2019-06-02T12:50:20+02:00
En is raismertem gyerekkori enemre. Emiatt az erdekervenyesito kepessegem nekem is csorbat szenvedett. Most felnottkent probalom kijavitani ezt, valamint az erdekegyezteto kepesseget kialakitani ami talan megfontosabb. ( Van abban a mondasban valami hogy: " Legy rossz. A jokkal mindig kibasznak..." :) )
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37267166
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T11:21:25+02:00
2019-06-02T11:21:25+02:00
Ekrü
http://blog.hu/user/1235149
A cikk írójának ezek szerint rossz magaviseletű gyermeke van és ezzel próbálja vigasztalni magát. Mondjuk nem tudom,hogy ezek után mi van azzal a "nagyonliberális" mantrával ,miszerint egy gyermek azért rossz mert nem kap elég figyelmet és szeretetet ezért a rosszaságával próbálja meg felhívni magára a figyelmet....
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266880
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T10:01:50+02:00
2019-06-02T10:01:50+02:00
testlife
http://blog.hu/user/32822
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266584" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266584 );">@Ad Dio</a>: Minden alap nélküli szimpla baromság, amit írsz. Ugye te is tudod azért?
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266854
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:52:54+02:00
2019-06-02T09:52:54+02:00
Molnár Simon
http://blog.hu/user/720056
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266826" class="reply_nick_126052" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266826 );">@midnight coder</a>: 1. Nem kell az evolúció "működésének" ismerete annak felismeréséhez, hogy a cikk nem a hülye-okos párról szól. 2-4. Nem javasolja a cikkíró, hogy mindenki ilyen vagy olyan, sikeres vagy sikertelen pszichopata felnőtt legyen, hanem több odafigyelést javasol, az okok keresését, gondolkodást. Khm.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266844
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:49:56+02:00
2019-06-02T09:49:56+02:00
diliba
http://blog.hu/user/1171997
A cikk a gyerekkori énemet írja le tökéletesen. Ez is maradt bennem: aki jó, az boldogtalan...<br />
Pedig nem így van. Tudom, hogy az igazi az, ha valaki mer rossz is lenni, és utána dönt úgy, hogy a jó neki jobban bejön. Mint assisi Szent Ferenc. Ő sok rosszat elkövetett, kipróbált szinte mindent, és utána döntött. Nem gyávaságból volt jó, hanem saját döntésből. Ez az igazi!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266834
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:47:39+02:00
2019-06-02T09:47:39+02:00
Molnár Simon
http://blog.hu/user/720056
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van?full_commentlist=1#c37266584" class="reply_nick_473246" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37266584 );">@Ad Dio</a>: Tényleg! Micsoda lényegi meglátás! És a "kék" szóval is működik, meg azzal is, hogy "troll". :-)
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266826
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:46:40+02:00
2019-06-02T09:46:40+02:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
1. Ja. Így mûködik az evolúció. Az okos gyerek elhiszi a szüleinek, hogy az autók elé kiugrani az úttestre rossz ötlet, a hülye gyerek meg nem. Ez már az õsember idejében is így ment, csak akkor az autók helyett az emberevõ tigris volt a veszélyforrás. Aztán, ha a hülye gyerek véletlenül túléli az autót, akkor elmegy szelfizni egy szikla tetejére és onnan esik le. De biztos azzal van a baj, aki nem ilyen.<br />
<br />
2. Igen, nyilván abból lesz a sikeres felnõtt aki nem akar megfelelni senkinek. Mondjuk a mai társadalomban néha ez is bejöhet, csak 1 Steve Jobsra jut 100 000 börtöntöltelék / hajléktalan.<br />
<br />
3. Igen, az is szar ügy ha valaki tekintettel van másokra. Az ilyenbõl soha nem lesz jó liberális.<br />
<br />
4. Ja, ez is súlyos probléma manapság. Ha nem vagy kicsit/nagyon pszichopata, szart sem érsz.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266804
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:43:00+02:00
2019-06-02T09:43:00+02:00
Lúdvérc
http://blog.hu/user/422955
Nagyon is igaz és fontos erre figyelni.<br />
Ha a gyermek nem kap elegendő-megfelelő szeretetet, ezt a "jó gyerekséget" továbbviszi a felnőtt életébe. Mindenkinek megfelelni vágyó, csendes, szorongásos kamasz, majd depressziós felnőtt lesz belőle.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266688
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T09:10:53+02:00
2019-06-02T09:10:53+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
Ma a degeneració korszakában igazi kincs egy normális gyerek. A jelentős része használhatatlan hiperaktív hülyegyerek
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266616
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T08:37:02+02:00
2019-06-02T08:37:02+02:00
FILTOL
http://blog.hu/user/67070
jo cikk...csak karifát nagyasszonyt hagyjuk mar...annal modorosabb valaki keves van.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266584
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T08:26:06+02:00
2019-06-02T08:26:06+02:00
Ad Dio
http://blog.hu/user/473246
Ha a "jó" szót "rossz"-ra cseréled, ugyan úgy le lehet írni mindezt. Vagyis a "rossz" gyerekre is megáll az elmélet. És itt mindjárt ki is bukik a bibi: sem a "rossz" sem a "jó" gyerek nem önmagában probléma. Akkor baj csak, ha az oka problémás. Erre meg nehéz neten át bármi okosat mondani.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/05/31/4_dolog_amin_gondolkozz_el_ha_jo_gyereked_van/full_commentlist/1#c37266330
Válasz erre: 4 dolog, amin gondolkozz el, ha JÓ gyereked van
2019-06-02T03:04:50+02:00
2019-06-02T03:04:50+02:00
Jennie
http://blog.hu/user/1091072
Magamra ismertem, szinte mindig jó gyerek voltam. Mind a négy pont igaz volt rám gyerekként és igaz a mai napig is. Előfordul, hogy emiatt a saját érdekeim érvényesítése háttérbe szorul, ami egy csomó belső feszültséget okoz és egy idő után ennek általában rossz vége lesz.
https://lelkiedzo.blog.hu/2018/05/15/miert_ne_adjunk_tanacsot/full_commentlist/1#c37163372
Válasz erre: Miért NE adjunk kéretlen tanácsot?
2019-05-09T22:10:55+02:00
2019-05-09T22:10:55+02:00
Lelki edző
http://blog.hu/user/1353750
Köszönöm a hozzászólást, elnézést kérek, nem vettem észre. <br />
<br />
Igen, kedvesen, az erőszakmentes kommunikációt használva el lehet mondani a másiknak, hogy mi tudunk és képesek vagyunk dönteni. <br />
<br />
Akár meg lehet neki mutatni ezt a cikket is :)<br />
<br />
Fontosnak tartom, hogy ki a másik fél és miért mondja nekünk, azt, amit, ennek éredmes lenne utánajárni mélyebben akár. <br />
<br />
Vannak jó technikáim, de azokat üléseken alkalmazom.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37154088
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-07T20:12:43+02:00
2019-05-07T20:12:43+02:00
Lelki edző
http://blog.hu/user/1353750
Mondom meggyőződésekről kár vitatkozni, Te abban hiszel, én ebben. <br />
<br />
Én 14 éve vagyok a férjemmel és biztosan akad ilyen is, meg olyan is. <br />
<br />
Te sem tudsz meggyőzni engem és én sem Téged. Nincs ezzel semmi gond!<br />
<br />
Még egyszer minden jót!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37148126
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-06T15:25:15+02:00
2019-05-06T15:25:15+02:00
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars?full_commentlist=1#c37141586" class="reply_nick_222511" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37141586 );">@Burgermeister</a>: Kösz.<br />
<br />
De mindegy, hogy mit mondok, mert itt senki nem hiszi el nekem. A nyugati nők brutálisat fognak pofára esni, mikor elkezd normálissá válni, hogy a fehér férfiak ázsiai nőkkel házasodnak. Igazából csak helyreáll az egyensúly, tehát a normális, átlagos fehér férfiak is találnak maguknak rendes, nőies partnert. A nyugati nők, illetve akik bedőlnek nekik, azok meg kihalnak, ahogy annak lennie kell.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37148112
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-06T15:21:07+02:00
2019-05-06T15:21:07+02:00
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars?full_commentlist=1#c37135766" class="reply_nick_1353750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37135766 );">@Lelki edző</a>: Ez nem prekoncepciós valóságképzés kérdése.<br />
Tudom, hogy neten mindenkinek 20 centis farka van és milliókat gurít haza havonta, valamint legalább 185 magas és napszemüvegben feszít az izmos felsőtestével... én nem.<br />
<br />
kb. 17 éve egy 173 magas, átlagos testalkatú (nem voltam dagi, de nem voltam izmos sem, nem sportoltam) egészségügyben dolgozó, tehát rosszul kereső srác voltam. Nem voltak menő dolgaim, nem motoroztam, nem csináltam bázisugrást, nem jártam diszkóba, hanem olvasni szerettem és kirándulni, meg sörözni a barátaimmal. Ráadásul totálisan alkalmatlan voltam arra, hogy csajozzak, hiszen nagyon érzelmes típus vagyok, és a nyugati nők borzasztóan kegyetlenek, ha el kell utasítani a közeledést, tehát az önbizalmam 20 éves koromra már semmi sem maradt, kb. maradék voltam a nők szemében. A szüzességemet egy szánalomszex közben veszítettem el, és később sem jutott sokkal jobb. És ezzel nem voltam egyedül. Az átlagosan kinéző lányokat is ugyanaz a szűk, "menő" réteg tartotta lázban, mint a szépségeket.<br />
<br />
Nem azzal indultam neki a világnak, hogy a nők elutasítóak és sok férfinál is férfiasabban viselkednek, hanem pont ellenkezőleg, hogy a nők jószívű teremtések, akiket ki kell érdemelni. És ha nagyon szereted őket, és ezt ki is fejezed, akkor viszont fognak szeretni. Te jó isten, hányszor égettem magam szénné azzal, hogy virágot vittem lányoknak, meg elhívtam őket teázni. Csúnyán kinevettek, olykor mások előtt, olykor a barátnőikkel. Egy szarnak éreztem magam. És a legtöbb férfinek vannak ilyen élményei. Csak van aki könnyebben túlteszi magát rajta. Én nem tudtam.<br />
<br />
Rájöttem, hogy a nők a kedvességet és a szeretetet attól a férfitól fogadnák örömmel, akinek semmi oka nincs ezt megadni nekik.<br />
<br />
Olyan rosszul éreztem magam, hogy megoldást akartam találni erre a kérdésre. Volt akkoriban egy barátom, akivel söröztünk, és azt mondta, hogy a harmadik világban bezzeg örülnének, ha nem adják őket el tevéért. A fekete nők sosem tetszettek (nagy, izmos asszonyok), tehát maradt Ázsia. Japánra, Hong Kongra nem volt pénzem. Elindultam Manilába egy egy hónapos útra.<br />
<br />
Egy hónap alatt az életem megváltozott. Rájöttem, hogy nem én vagyok hülye. Manilában a nők nőiesek. Nőként viselkednek. Összeismerkedtem egy amerikaival az ott-tartózkodásunk alatt, aki azóta is jó ismerősöm. Ő tökéletesen összefoglalja ezt: <a rel="nofollow" href="https://youtu.be/cAYh_cOoOoE?t=1075">youtu.be/cAYh_cOoOoE?t=1075</a><br />
<br />
Ezután azonnal vízumot igényeltem és elhagytam az országot. Megfordultam még pár országban, de amit megfertőzött a nyugati szemlélet, azok offosak. Pl. Japán azért van kihalóban, mert a nyugati életstílus harcban áll a család hagyományos fogalmával, ezért inkább nem vállalnak be házasságot és gyerekeket.<br />
<br />
Röviden ennyi... ha felmész egy normális ázsiai társkeresőre (pl. dateinasia, filipinocupid) vagy elutazol egy élhető ázsiai országba egy közepes férfiként, akit Magyarországon csak a megaláztatás és elutasítás ért, 3 napon belül találsz olyan partnert, aki alkalmasabb feleségnek, mint akit itt az életben találhatsz. Akivel soha az életben nem lesz szükség megbeszélni, hogy a család lelki dolgairól, hangulatáról, lelkéről gondoskodni a nő dolga. Nem közös feladat, meg megbeszélés tárgya, meg majd felbérlünk valakit. A nő dolga. Ennyi. Ettől nő. A férfi ettől férfinak érzi magát, mivel gondoskodhat a családjáról, hűséges lehet hozzájuk, szeretheti, gondozhatja az utódait és a felmenőkről is gondoskodhat. Felveszi a felelősség kesztyűjét, és ezáltal férfivá válik. Bizonyos értelemben férfiasabbá, mint egy dominátor férfi, akitől ezt a nyugati nők elvárják (és sosem kapják meg). <br />
<br />
A tampo-t meg kell tanulni kezelni, de egy idő után rá lehet jönni, hogy a mindent megbeszélő elmélet KÁROS. Nem kell. Van, hogy ha megbánt a másik, odébbmész, nem szólsz hozzá, míg meg nem bocsájtasz neki, és utána mehet minden tovább. Nem hangzanak el szavak, amelyek megbántják a másikat, és semmi értelme azon kívül, minthogy kiélted az érzelmeidet.<br />
<br />
" Csak a LELKI dolgok számítanak, semmi mást nem viszel magaddal a halál után!!! " Semmit nem viszel magaddal a halál után, a halál után nincs semmi. Meghalsz és kész. Sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod :(
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37141586
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-05T07:51:47+02:00
2019-05-05T07:51:47+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Torokhanggal teljesen egyetértek. Ez a korszellem. Ezt bizonyítja a válások magas száma. Minden más mellébeszélés.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37141564
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-05T07:45:40+02:00
2019-05-05T07:45:40+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Szép ez igy leirva!!!!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37135766
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-03T17:12:13+02:00
2019-05-03T17:12:13+02:00
Lelki edző
http://blog.hu/user/1353750
Kedves Torokhang. <br />
<br />
Ismét köszönöm a hosszas választ. <br />
<br />
úgy látom, hogy erősen a logika határozza meg az életed és minden, amit számokkal igazolnak, az oké. Én már nem ebben hiszek és a saját életemen is megtapasztaltam számtalanszor, hogy ez erősen téves. <br />
<br />
Én nem akarlak meggyőzni, mert nem is tudnálak :) <br />
<br />
Két dolog jutott eszembe, amit fontosnak látok megemlíteni: <br />
<br />
Mindenki azt kapja az életében, amiben hisz! <br />
Azt vonzod és azt igazolod magadnak az életedben, amit igaznak akarsz látni. Attól még nem biztos, hogy az az igazság. <br />
És az igazság mindenkinek más. Neked az, amit TE írtál és nekem az, amit én. <br />
Én ezt vonzom és ezzel találkozom az életemben, te pedig azzal, amit te gondolsz. <br />
<br />
Amíg abban hiszel, amit írtál, addig ilyennek is fogod látni a dolgokat. Én nem ebben hiszek. <br />
<br />
Csak a LELKI dolgok számítanak, semmi mást nem viszel magaddal a halál után!!! <br />
<br />
Mindenesetre sok boldogságot kívánok és örülök, hogy ennyi negatív gondolattal a párkapcsolatok iránt sikerült találni legalább egy olyan dolgot, amiben hinni tudsz és így végül megtaláltad azt a párt, akiért érdemes tenni és hűnek lenni. <br />
<br />
Minden jót kívánok!
https://lelkiedzo.blog.hu/2018/05/15/miert_ne_adjunk_tanacsot/full_commentlist/1#c37135054
Válasz erre: Miért NE adjunk kéretlen tanácsot?
2019-05-03T14:43:20+02:00
2019-05-03T14:43:20+02:00
HalivudEstevez
http://blog.hu/user/59825
Hogyan állítsuk le, hogyan kezeljük higgadtan a másoktól kapott észosztást?<br />
Mire gondoljunk közben? Hogyan álljunk hozzá, hogy minél kevésbé legyünk bántóak az elutasításkor.<br />
Tereljünk? Vezessük rá, hogy ez már kész, már döntöttünk, már megvettük, már rajta vagyunk az úton, stb...
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37134652
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-03T13:18:25+02:00
2019-05-03T13:18:25+02:00
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars?full_commentlist=1#c37131830" class="reply_nick_1353750" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37131830 );">@Lelki edző</a>: Ez nem görbe tükör, hanem tény.<br />
<br />
Nem egyszerűen a házasságoknak, hanem a hosszú távú kapcsolatoknak is egyre kevésbé van értelme a nyugati világban. Mínuszos az egyén számára. Az individualista életmód mindenféle hívságokkal csábít az "önállóságra", aminek a szánalmasan gyenge immunválasza a "beszéljük meg", meg a "dolgozzunk a kapcsolatunkon" technikája. Néhány ember hisz ebben, de alapvetően ők unalmas lúzerek, vagy sikeresen felülválasztó nők, akiknek a testéért jár a testileg leromló, ámde gazdag pasas.<br />
<br />
Neked is ajánlom a KSH nagy számait (a helyzet ettől csak rosszabb, ez a tényszerű minimum): a 40-50es emberek 20-25%-a elváltként él. A legtöbb felbontott házasság a 10-15 évet sem bírja. Ekkora számokat nem lehet úgy magyarázni, hogy ennyi ember hülye, és elbukott egy olyan feladaton, hogy kis reggeli odafigyelés, stb. Itt egy nagyon súlyos, nagy horderejű jelenségről van szó. Ez az individualizmus.<br />
<br />
És miközben egy átlagférfi azt látja, hogy a magyar / nyugati nőknél esélye sincs egy átlagos külsővel és keresettel, addig legyetek szívesek ne a lelki-szellemi dolgokról magyarázni, mert azok egyáltalán nem számítanak itt. Ugyanakkor ha egy ördögnél egy fokkal szebb nyugati fehér pasi kimegy Ázsiába, olyan érzése lesz, mintha ő lenne a suli menő arca. 10 nőből 7-8 gond nélkül elhívható randizni, 2-3 pedig még aznap este ágyba is vihető. Nagyjából az ázsiai (Fülöp-szigetek, Indonézia, Vietnam, Kambodzsa, Laosz) nők felét simán ajánlanám feleségnek. Úgy értem, olyan feleségnek, aki egy NŐ, nem egy elférfiasodott nőstény, tehát nem kell vele "dolgozni a kapcsolaton", meg "megbeszélni" az életet, hanem vannak közös dolgaitok, és ha hűséges vagy és gondoskodó, akkor csodálatos partner lesz.<br />
<br />
Arról nem is beszélve, hogy a nyugati nők (a magyarok különösen) iszonyú nagy arányban dagadtak vagy minimum túlsúlyosak. Ha gondolod, küldök neked egy képet a 3 gyereket szült, 34 éves feleségemről. De ha nem érdekel, akkor is elmondhatom, hogy egy percig nem okoz nehézséget hűségesnek lennem hozzá az irodában hízó zsírseggek, meg a tesztoszterontól ropogós kondiscsajok között...
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37134592
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-03T13:00:34+02:00
2019-05-03T13:00:34+02:00
<a href="https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars?full_commentlist=1#c37129202" class="reply_nick_781252" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 37129202 );">@Caruso70</a>: Köszönöm, de velem semmi probléma nincs. Amit írtam, az az emberek mindennapi valósága. A házasságok nagy része válással végződik, tehát a problémák véglegesen megoldatlanok. Akik együtt maradnak, azoknak egy nagy része is a centit vágja a gyerekek kirepüléséig, vagy menekülőutakat keres a másik mellett, hogy elviselhetőbb legyen az élete.<br />
<br />
Lásd még: <a rel="nofollow" href="http://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/stattukor/valas17.pdf">www.ksh.hu/docs/hun/xftp/stattukor/valas17.pdf</a><br />
<br />
Én egy boldog házasságban élek egy nagy családdal, de ennek az volt az előfeltétele, hogy a nyugati nőktől és a felfogásuktól megszabaduljak, ahogyan azt több millióan teszik most már.<br />
<br />
Ami pedig a problémás embereket illeti: menj fel bármelyik magyar társkeresőre (love.hu, randivonal, stb.) és meglátod, hogy a nyugati nők mentalitása beteg, a saját értéküket súlyosan túlbecsülik, majd pedig amikor "megállapodnak", 2x akkora eséllyel dobják be a törülközőjüket, mint a férfiak. Nekik kéne konzultálni coachokkal és pszichológusokkal.
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37131830
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-02T18:41:18+02:00
2019-05-02T18:41:18+02:00
Lelki edző
http://blog.hu/user/1353750
Köszönöm szépen a hozzászólásokat. <br />
<br />
Kedves Torokhang! <br />
Köszönöm a görbe tükröt a posztról. Az én személyes véleményem az, hogy bizonyos dolgokra igen is időt kell szánni! Egy kapcsolatért tenni kell, nem szabad elvárni, hogy egyszer már "megszereztük" a másikat és akkor mindig velünk lesz, mert, nem így van. Egy házasság folyamatos munka! Miért van az, hogy éveket tanulunk, hogy munkánk legyen? De arról semmit nem tanítanak, hogyan tartsd meg a párod? Hogyan neveld a gyereked? Arra miért nem készülünk? Miért csak a munkára? Arra miért nem készít fel senki, hogyan nézzek szembe nehézségekkel, amiket Te is írtál? Szerintem nem szabad csak a munkának kitennie az egész életünket. Persze sok a nehézség, és biztosan sokszor úgy alakul, ahogyan Te írtad, de törekedni kell rá, hogy néha tegyek valamit a másikért. És ha csak egy évben egyszer, vagy sok év alatt egyszer megleped a párod a szabadnapodon, hogy odamész hozzá, akkor biztosan örülni fog. De egyébként köszönöm a hozzászólást és, hogy elolvastad és ilyen szépen kielemezted a bejegyzést :) Nem kis energiát fektettél bele :)<br />
Azt viszont őszintén sajnálom, ha komolyan gondolod, hogy a legtöbb házasság vagy kapcsolat fabatkát sem ér. <br />
<br />
Kedves Caruso70, köszönöm a hozzászólást :)
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37129202
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-02T09:04:37+02:00
2019-05-02T09:04:37+02:00
Caruso70
http://blog.hu/user/781252
Hát Torokhang, szerintem itt VELED van komoly probléma. Érdemes lenne Nórával beszélned. A soraid olvasva komoly segítségre van szükséged!
https://lelkiedzo.blog.hu/2019/04/30/10_1_tipp_hogyan_legyel_jo_tars/full_commentlist/1#c37126336
Válasz erre: 10 + 1 tipp, hogyan legyél jó társ!
2019-05-01T17:07:20+02:00
2019-05-01T17:07:20+02:00
1. Majd mindenki becsomagolja a magáét, felnőttek vagyunk. Illetve ott vannak a gyerekek is, őket is meg kell etetni, valamint nem is biztos, hogy egyszerre indulunk munkába.<br />
2. Vajon hány pár tud együtt ebédelni? Meg majd miközben Julcsi ül a kasszánál és húzogatja a kőbányaikat, pont az jut eszébe, hogy "ma Bélának fontos napja van a gyárban". :D<br />
3. Mire az egyik dolgozó hazaér, már ordít a gyerek, főzni kell kaját, meg az a kurva játék is szét lett szórva, lehet összeszedni. Szia édes, de jó, hogy itt vagy. Vesd le a cipőd, és segíts!<br />
4. Majd a wc-n meg elalvás előtt megnézhetem a telefont.<br />
5. Már csak azt kell kitalálni, hogy hova a picsába rakjuk addig a kölyköket. Havi egy vasárnap délután persze.<br />
6. Ha mondunk egymásnak két mondatot elalvás előtt, az már több, mint amit a legtöbb ember tesz.<br />
7. Mert majd pont tud gondoskodni arról a társunk, hogy megmaradjon az állásunk és gond nélkül fel tudjuk nevelni a gyerekeket. Az odafigyelés pótolja a diplomát, a nyelvtudást és a képességeket. Biztonságban vagyunk, yeah.<br />
8. "Még mindig bírod, Béla?? KÖSZÖNÖM!!"<br />
9. A kevesebb házimunkától köztudottan megjön az ember kedve a szexhez a pocakos férjével vagy zsírosseggű, ámbrás hasú asszonyával.<br />
10. Beszéljünk sokat, beszélni jó! Miről beszéljünk? Hát a gondjainkról! A gond az életünk, azon belül a kapcsolatunk, pontosabban TE! Ahogy viselkedsz, ahogy élsz! Valami könnyedebb téma jöhet? Beszéljünk a vágyainkról! Jó lenne nem így élni. Ebben TE akadályozol meg! Miattad vagyok itt! Legalább utazzunk egyet! Ahhoz meg pénz kell? Keresd meg!<br />
+1. Ha még mindig nem világos a helyzet, akkor hülyébb vagy, mint hittem. Most mutassak a problémáimra ujjal??<br />
[...]<br />
<br />
A legtöbb házasság / kapcsolat fabatkát sem ér.
https://lelkiedzo.blog.hu/2018/09/18/12_1_dolog_amit_ne_csinalj_tobbet_es_boldog_leszel/full_commentlist/1#c35864521
Válasz erre: 12+1 dolog, amit NE csinálj többet és boldog leszel!
2018-09-21T11:56:26+02:00
2018-09-21T11:56:26+02:00
Lelki edző
http://blog.hu/user/1353750
Kedves Tomás!<br />
Köszönöm a hozzászólást. Kérlek, linkelj be saját blogot, megnézem, hogyan lehet jobbat írni. Blogbejegyzéseim között találsz más támákról is bejegyzéseiket például játszmáról, háláról, megbocsátásról. Nem vagyunk egyformák, kinek ez tetszik és kinek az. Valakinek nagyon jól jött, amit írtam és megmaradt a fejében. Te miről olvasnál szívesen?
https://lelkiedzo.blog.hu/2018/09/18/12_1_dolog_amit_ne_csinalj_tobbet_es_boldog_leszel/full_commentlist/1#c35863029
Válasz erre: 12+1 dolog, amit NE csinálj többet és boldog leszel!
2018-09-20T23:51:02+02:00
2018-09-20T23:51:02+02:00
Tomás Németh
http://blog.hu/user/1049260
14. Ne írj ilyen semmit mondó blogot!