Kineziológia + EFT

Lelki edző

Lelki edző

Nem jött össze a beach body?

10 leggyakoribb lelki ok a plusz kilók hátterében

2019. augusztus 27. - Lelki edző

Aki próbált már fogyókúrázni, az tudja, hogy ez nagyon nem egyszerű, eltervezem, de aztán lehet, hogy hamar abbahagyom a mozgást vagy az evésre nem figyelek oda. De ha mindenre figyelek, akkor sem biztos, hogy egy bizonyos kiló alá tudok menni.

Miért olyan nehéz lefogyni?

Azért nehéz lefogyni, mert itt is gyakran előfordul, hogy a tudatos agy és a tudatalatti ellentétben vannak egymással.

Végeztek erre sok kísérletet már. Egy ember azt mondja, hogy fogyni szeretne és mindent megtesz érte, de egy kineziológus simán kiteszteli, hogy valójában nem akar fogyni. (Ez amúgy az életben bármivel lehet így.)

Vannak ezzel kapcsolatban általánosabb és igazán egyedi esetek is.

Itt most főleg azokat fogom felsorolni, amik általánosnak mondhatók.

Gondolkoztál már azon, hogy lehet, hogy valaki sokat eszik és mégsem hízik? Esetleg ismersz is ilyen embert?

Vannak, akik azt mondják én már attól is hízom, ha elmegyek egy pékség mellett.

Na hát most akkor elmondom, hogy minden alkalommal, amikor elmész egy pékség mellett, az nem segít, még az is lehet, hogy hízol, de az biztos, hogy nem fogysz.

Rettenetesen káros, hogy mik futnak a tudatalattinkban.

Ezeket érdemes felderíteni és kikopogtatni :)

Nekem ez a technikám, a világon mindenre használom.

Plusz kilók leggyakoribb lelki okai:

1. Teher van rajtam

Ha úgy érzem teher van rajtam, sok a feladat, nem bírom, ennek a fizikai megnyilvánulása is lehet.

2. Teher vagyok

Ez talán még fontosabb, mint az előző. Úgy érzem teher vagyok mások számára, mert eltartanak, mert nincs munkám, mert nehéz eset vagyok, mert súlyos beteg vagyok.

merleg.jpg

3. Távol tartsam a másik nemet

Szintén igen gyakori. Így ugyanis Magyarországon kevésbé vagyok vonzó, vagyis nem fognak zaklatni, utánam szólni, bántani, molesztálni. Esetleg félek a másik nemtől. Erre olvastam egy példát.

Egy hölgy itthon Magyarországon mindig túlsúllyal küszködött, saját belátása szerint. Kb. 90-100 kg volt. De mivel újságíró volt azt hiszem, sokszor ment afrikai országokba, ahol a dundibb emberek vonzóbbak. Ott mindig 60-70 kg volt. És ez így változott, ahányszor jött és ment. Majd évek alatt rájött, hogy nem a fogyással van a baj, nem a testével, hanem a férfiaktól fél annyira, hogy mindig olyanná formálja magát, amilyen az adott országban kevésbé vonzó.

4. Bántanak, támadva vagyok

Ha bántanak és támadva vagyok, akkor igyekszem minél nagyobb lenni és így minél távolabb kerülni másoktól, mert hát szélesebb vagyok, így távolabb kerülök emberektől fizikailag is. És védőréteget is képzek magam körül a plusz kilók által. Ha egy gyereket sokszor kritizálnak, piszkálnak, kiabálnak vele, akkor nem csoda, hogy hízni kezd.

5. Szexuális gátlások

Félek a szexualitástól, van bennem valamilyen gátlás. Bűnnek tartom. Ezek is igen gyakran nem a tudatos agyunkban vannak, nem mindig könnyű észrevenni.

6. Szeretethiány

Valamit nagyon pótolni szeretnék az étellel, ami hiányzik. Mikor az ember magányos vagy annak érzi magát, nem kap elég szeretetet, vagy nem úgy, ahogyan azt ő a legjobban érzi, akkor is fordulhat a kajához.

7. Elhittem, hogy ez meg az hizlal

Az étel önmagában nem rossz. Például az olaszok este 9 órakor kezdenek enni és csak az előétel náluk a tészta, utána hús és stb. és éjfélig esznek. Akkor a tészta hizlal?

Ha azt gondolom róla és így eszem meg, akkor IGEN, ha azt gondolom, hogy nem akkor NEM.

De ez nem a tudatos agyadban történik, így nehéz észrevenni!

Mit gondolsz az alábbi ételekről? Van, amelyik egészséges és van, amelyik hizlal?

hambi_alma.jpg

Ha rosszat gondolsz az ételről, amit eszel, akkor azokat érdemes kikopogtatni, mert az étel önmagában nem olyan káros, mint, amit gondolsz róla.

8. Hiedelmek, tudat alatt futó programok

Bármi, ami étellel, fogyással, hízással, a testeddel kapcsolatban él benned és tudat alatt fut és negatív, az kihat a fogyókúrára, a testedre is. Ezek lehetnek károsak és időnként pozitívak is. Ismerek olyat, akinek ez pozitív. „Én bármit ehetek nem hízom.”

De sok olyan hiedelem is van, ami negatív, 30 felett hízni fogsz! A fogamzásgátló hizlal. Ezeket elhisszük és utána így élünk és még várjuk is, hogy hízzunk.

9. Nagyon rossz történt, amikor vékony voltam

Ha valami nagyon rossz történt veled, amikor vékony voltál (például beteg voltál), vagy egy bizonyos testsúlyod volt, akkor az agyad nem fogja engedni, hogy lefogyj olyan nagyon vékonyra, előtte kb. 5-6 kg-val megáll. Miért? Azért mert jót akar neked és nem akarja, hogy újra rossz dolog történjen veled. Az elsődleges célja, hogy életben tartson Téged. Milyen kedves :)

10. Úgy láttam jobb annak lenni, ami vagyok

Úgy láttam régen gyerekként, hogy túlsúlyosnak, dundinak lenni nem jó, a szomszéd néni visszataszító volt, ahogy rengett a hája, és most mindent eszek és nem hízok például. Elnézést, valaki pont így mesélte és gondoltam, hátha fontos lehet.

has.png

Összeszedtem a leggyakoribb okokat, de mint látható azért nem fedtem le mindent és a tudat alatt futó programok olyan sokszínűek mint mi emberek :)

Ha úgy érzed, hogy kipróbálnád a fogyásnak ezt az új módszerét vagy megkönnyítenéd a fogyást ezzel a módszerrel, akkor gyere el hozzám.

Ha tetszett, akkor oszd meg :)

Elérhetőségeim:

Heinrich Nóra

Honlap: www.lelkiedzo.hu

E-mail: lelkiedzo@gmail.com

Telefonszám: 06-20-363-13-88

Képek: Pixabay, saját

 

 

süti beállítások módosítása