Kineziológia + EFT

Lelki edző

Lelki edző

Erős nők és betegség

avagy majd én megoldom egyedül

2023. szeptember 11. - Lelki edző
Tudod, hogy okozol kárt magadnak azzal, hogy azt bizonygatod magadnak, hogy erősnek kell lenned és látszanod? Minél erősebbnek mutatod magad, annál gyengébbnek fogod magad érezni! Pont azt fogod elérni, hogy valamid megfájdul.
👉Valamiért azt gondoljuk mi vállalkozó nők, hogy erősnek kell látszani. Aki gyenge, az sebezhető és az veszélyes. Azt gondoljuk akkor fogadnak el, ha mi is kicsit férfiasabbá válunk. Milyen a férfias? Erős, határozott és érzelemmentes!
Na, ezt próbáljuk mi is magunkra venni. Pedig nem ezektől lesz valaki jó vállalkozó. Az utolsótól (érzelemmentes) inkább beteg leszel, vagy olyan valaki, aki elindul a kiégés felé.
👉Valójában akkor vagy a legnagyobb veszélyben, ha magadra húzol egy olyan maszkot, ami nem igazi. Akkor egy szerepet játszol. Azt játszod, hogy sebezhetetlen vagy és érzelemmentes, történjen bármi, rajtad nem fog látszani. Ezzel az a baj, hogy mivel érző lény vagy, Te is időnként gyenge vagy. Vagyis sokkal inkább nem gyenge vagy, hanem egész egyszerűen csak érző lény vagy, akinek néha fáj valami.
👉Tudod, mint mond Selye János a stressz atyja? A legnagyobb stresszforrás, másnak lenni, mint, aki valójában vagy❗️
Ha nem azt mutatod kifelé, ami belül zajlik. Ez a legnagyobb stresszforrás.
Te mennyire vagy önazonos? Meg mered élni azt, aki vagy?
Vagy már azt sem tudod ki vagy.
Hány maszkot és szerepet játszol?
Amikor elkezdtem emberekkel foglalkozni felvettem egy álarcot én is. Nekem mindig jól kell lennem. Nekem mindig boldognak kell lennem. Én vagyok a segítő, nekem csodás az életem. Én a stressz alapú fizikai tünetekkel foglalkozom, akkor nem lehetek beteg. Ez a mai napig kísért.
Én is ember vagyok. Én is hibázom és én is vagyok beteg.
Nekem sem tökéletes az életem. Ahogy másnak sem, mivel ilyen nem létezik.
De valahogy ezt a képet szeretnénk átadni magunkról.
Merd Te is felvállalni, hogy bajod van! Hogy sebezhető vagy. Hogy vannak traumáid. Hogy vannak negatív gondolataid, amik végig kísértek az életben.
❗️Addig nem tudsz rajtuk változtatni, amíg folyton elrejted őket.
A legnagyobb baj pont az, hogy olyan szinten elrejted mások elől, hogy már magad elől is.
Az, hogy ezt teszed érthető. Ezt láttad, ezt hozod. Ezt sugallják neked mindenhonnan. Legyél egy gép és csak csináld, amit kell.
Már az iskola is ráállít minket egy ilyen pályára, ahol nem számítanak az érzelmek, csak a teljesítmény. Társadalmunkban jelenleg ez a trend.
De ezen lehet változtatni.
Miket kell ehhez megvizsgálni és orvosolni?
Milyen félelmek vannak benned?
Milyen hiedelmeid vannak magadról, a vállalkozásról, az egészségről?
Milyen érzelmek vannak elfojtva és elnyomva benned?
Mi az, ami ki szeretne törni?
Ki is vagy Te?
Hogyan tudnál önazonos lenni?
Ezek olyan lépések, amiket közösen könnyedén megtalálunk.
☯️Segítek Neked abban, hogy felszínre hozzam azt, amit a tudatalattidban tárolsz és káros a számodra.
☯️Segítek Neked abban, hogy ne csak felszínre hozzuk, hanem abban a pillanatban az érzelmi stressz csökkentsük is az adott témával, eseménnyel kapcsolatban.
☯️Megtanítalak Téged gyorssegélyekre is, amiket azonnal tudsz használni, bármilyen kellemetlen helyzetben.
☯️A megoldás tehát nem az lesz, hogy még mélyebben elnyomjuk, ami bennünk van, hanem az, hogy feloldjuk ezeket, szembe nézzünk velük egy biztonságos környezetben és megnyugtassuk az amigdalát, a stressz központot.
Fontos, hogy jól érezd magad a bőrödben, akkor ilyen üzeneteket küldesz a sejtjeidnek is.
Nagyon fontos, hogy Te hogyan érzékeled a saját valóságodat. Lehet, hogy mások szerint csodás életed van, de ha Te nem így érzed, akkor Te nem azt üzened a sejtjeidnek, hogy milyen jó, hogy élsz, hanem azt, hogy szenvedés az élet és csak ezt a napot éljük túl.
Ha ezek tartósan fennállnak, akkor lesz a probléma.
A csapda az, hogy nagyon sok energiába kerül fenntartani egy látszatot.
Nem tudod miért leszel fáradt a nap végére? Lehet, hogy ezért is?
Ha fizikai tüneteid vannak és nem találják az okát, akkor fontos megvizsgálni a stresszt. Ha Te állítod, hogy nem vagy stresszes, azt is érdemes megnézni, hogy mennyire akarsz erős és érzelemmentes nőnek látszani, hogy komolyan vegyenek a businessedben.
Tartok tőle, hogy már van rajtad egy álarc.
Segítek Neked, hogy megkeressük ki is vagy Te és abban is, hogy a fizikai tüneted enyhüljön.
Ha felvállalod saját magadat, ha azokat a mintákat, amik stresszt okoznak megváltoztatod, akkor könnyebb lesz az életed.
Sokan azt gondolják ez bonyolult. De sokszor egy-egy gyökérproblémához elég eljutni és így eredményesebben lehet haladni.
A negatív érzéseidet, amiket a testedben cipelsz meg lehet és meg is kell változtatni.
Az egyik legmérgezőbb az, hogy elfojtod az érzéseidet.
Hogyan segítelek ebben?
🔹Lépésről lépésre. Ez ugyanis egy folyamat, amin a lehető leggyengédebben vezetlek végig. Lesznek benne azért nehezebb és érzelmileg megterhelőbb pillanatok, de nagyon sokat segítek, hogy ezek akkor jöjjenek elő, amikor ott vagyok melletted és meg is tanítalak arra, hogy Te hogyan tudod kezelni egyedül is.
🔹Segítek abban, hogy megvizsgáljuk milyen program fut, ami miatt ezt éled. Mi kell ahhoz, hogy ezen változtass. Foglalkozunk azokkal az érzelmeiddel, amik bent rekedtek a testedben és olyan negatív eseményekkel, amik ezeket megerősítették.
Nagyon sok eszköz áll rendelkezésemre, teljesen személyre és problémára szabottan tudom a Neked legmegfelelőbbet alkalmazni.
Mi a 3 legfontosabb?
🔹Gondolatok a fizikai tünetedről
🔹Érzelmek ezzel kapcsolatban
🔹Események, amik akkor és körülötte történtek
Ha ezekkel kapcsolatban minden aspektusra végzünk stresszoldást, akkor történik meg a változás.
Ha Te is küzdesz azzal, hogy erősnek mutatod magadat és elfojtod az érzéseidet, akkor tartok tőle, hogy van is fizikai tüneted. Ha van valamilyen kérdésed ezzel kapcsolatban, nyugodtan írj rám egy kötetlen beszélgetésre.harcos_no2.png
süti beállítások módosítása